بهترین مارک اره برقی کدام است؟

سید امید مدنی پنجشنبه 4 آبان 1402 - 17:44
بهترین مارک اره برقی کدام است؟

با پیشرفت تکنولوژی در سالهای اخیر، تولیدات تخصصی در زمینه‌های مختلف به سمتی پیش رفته است که کارهای روزمره و صنعتی به صورت چشمگیری آسان‌تر و با دقت‌تر صورت پذیرد. به صورت اختصاصی در این مقاله تلاش برای بررسی دقیق و اجمالی در ارتباط با اره‌های برقی یا شارژی داریم با صنعت تهران همراه باشید.

اره زنجیری چیست و از چه اجزایی تشکیل شده است ؟

اره زنجیری از ابزارهای برش چوب است که با فناوری جدید کار را برای ما ساده و سریع انجام می‌دهد. انتخاب برند مناسب از صرف هزینه بیشتر و اتلاف وقت جلوگیری می‌کند.
برش چوب در قدیم کاری طاقت فرسا بوده است، استفاده از اره‌های دستی توان فیزیکی بالایی را از چوب بر یا نجار طلب می‌کرد و از دقت کار و سرعت آن نیز می‌کاهید، از این رو در دوران فناوری دستگاهی به مراتب با دقت‌تر و سریع‌تر تولید شد بله اره‌های برقی و شارژی، اره‌های جدید متشکل از دو بخش ساطور با زنجیر و موتور برقی یا بنزینی هستند.
به طور ساده با تبادل انرژی از موتور شارژی، برقی یا بنزینی به بخش مکانیکی اره که همان ساطور و زنجیر برش است بخش ساطور و تیغه اره با سرعت بالا به گردش در می‌آید و دندانه‌های تعبیه شده روی زنجیر، برش چوب را انجام می‌دهد.

اره برقی زنجیری و کاربردهای آن

حتماً شما نیز در اطراف شهر از کاربردهای اره برقی مطلع شده‌اید در شهرداری برای زدن شمشادها و در صنایع مختلف از جمله شهر سازی، ساختمان سازی، مجسمه سازی و آتش نشانی.
 با توجه به موارد مصرف بالای اره برقی در صنایع مختلف اما تفاوت‌های در اره‌های برقی/شارژی با اره‌های بنزینی موجود است، اره‌های برقی بیشتر از نوع اره‌های سبک و دارای ابعاد کوچکتر نسبت به نوع بنزینی خود هستند که این قابلیت‌ها آن‌ها را در زمره اره‌های با صدای کمتر برای محیط شهری و کارگاهی قرار می‌دهد همانطور که قابل مشاهده است اره‌های بنزینی بیشتر برای برش چوب درختان استفاده می‌شوند و قدرتی بالاتر از اره‌های برقی دارند.

بهترین برندهای اره زنجیری برقی

انتخاب درست ابزار از مهمترین فاکتورهای مورد نیاز صنعت است. برندهای مختلفی در زمینه ابزارهای برقی و شارژی فعالیت می‌کنند. 3 عامل تاثیرگذار در خرید اره برقی عبارتند از:  طول ساطور یا دسته، منبع تغذیه که از برق شهری یا باتری استفاده کند و توان خروجی مناسب دستگاه. تمامی برندهای معرفی شده در صنعت تهران محصولاتی با کیفیت و برندهای شناخته شده هستند که نیاز شما را در استفاده روزمره برآورده می‌کنند. در ادامه به بررسی و معرفی برخی از این محصولات می‌پردازیم.

ماکیتا Makita   

 برندی که تقریباً تمام کسانی که با ابزار کار می‌کنند می‌شناسند. ماکیتای ژاپنی کیفیتی در خور ستایش دارد. اره‌های زنجیری برقی ماکیتا شما را به فناوری ساخت نوین و صدای پایین و کیفیت بالای قطعات دعوت می‌کند. رضایت مشتریان از این محصول همیشه در صدر برندها بوده است محصولاتی چون UC4020A و UC4551A شما را به راحت کار کردن دعوت می‌کند از تفاوت‌های این برند شناخته شده قیمت بالاتر نسبت به برندهای دیگر است.
اره برقی زنجیری ماکیتا

هیوندای - Hyundai

برندی کره‌ای که اکثر حرفه‌ای ها آن را می‌شناسند. این برند برای ارائه قیمت مناسب و حفظ کیفیت ساخت محصولات را به کشور چین منتقل کرده است تا کاربران خود را راضی نگه دارد. خوش دست بودن، لوازم و قطعات با کیفیت بالا، لگد پایین تیغ زنجیر در برش چوب‌های قطور که دردسر زیادی را برای برش کارها ایجاد می‌کند را می‌توان از جمله دلایل انتخاب هیوندای دانست. مدل HP2440-cs و HP2860 از جمله پرفروش‌های این برند است.
اره برقی زنجیری هیوندا

رونیکس - Ronix

"آخرین ابزاری که می‌خرید" بله این شعار این محصول است به جرات می‌توان گفت یکی از موفق‌ترین برندهای ایران در تنوع و قیمت ابزار آلات صنعتی است. کیفیتی مناسب در برابر قیمت، خدمات پس از فروش و توجه به نیازهای مشتری از مزیت‌های این برند است.
در صنایع چوب هم یکی از برندهای شناخته شده است که نجاران و برشکاران از انتخاب آن راضی هستند. برخی از محصولات این برند:
·  اره زنجیری رونیکس مدل 4742
·  اره زنجیری برقی مدل 4740
اره برقی زنجیری رونیکس

کنزاکس - kenzax

برندهای ایرانی در دهه‌های گذشته با توجه به نیازهای بازار به طراحی و ساخت محصولاتی مشابه یا در مواردی ارتقا یافته تر از برندهای خارجی دست زده‌اند از این برندها می‌توان به برند کنزاکس اشاره کرد برندی با کیفیت بالا و برخوردار از علم به نیاز مشتری پرفروش‌های کنزاکس را می‌توان به kcc-8418 با باتری 18 ولت لیتیوم – یونی طول ساطور 150 میلیمتری اشاره کرد.
اره برقی زنجیری کنزاکس

کرون - Crown

کرون به دلیل رضایت مشتری در بازار ایران شناخته شده است، برندی چینی با قیمت مناسب و کیفیت بالا که در کنار تنوع محصولی آن را برندی مطمئن می‌گرداند. یکی از عوامل به شدت مورد پسند خریداران کیفیت و استحکام بالای بدنه در این برند است. نجاران و برشکاران چوب در ایران اره زنجیری برقی کرون مدل CT15164 و CT15162 را به شما پیشنهاد می‌دهند.
اره برقی زنجیری کرون

توسن - TOSAN

برندهای ایرانی همپای برندهای خارجی در زمینه ابزارهای برش کاری در رقابت هستند. برند توسن از شناخته شده ترین برندهای حال حاضر ایران است، برندی محبوب با کیفیت قطعات بالا، طراحی مدرن و خدمات پس از فروش مناسب در کنار تجربه کاربری مناسب. مدل‌های از برند توسن که به نجاران و برش کاران پیشنهاد می‌شود:
·  اره زنجیری برقی توسن مدل 5540CS
·  اره زنجیری برقی توسن مدل 5541CSX
اره برقی زنجیری توسن

اکتیو - ACTIVE

وقتی محصولات برشکاری را مورد بررسی قرار می‌دهیم نمی‌توانیم از نام برند چینی اکتیو که ساخت نوآورانه در کنار قیمت مناسب را ارائه می‌دهد به سادگی گذر کنیم. برش‌های با دقت و عمیق و سریع را با اره زنجیری برقی اکتیو تجربه کنید مدل پرفروش اره زنجیری برقی اکتیو AC_2640EL را به شما پیشنهاد می‌دهیم.
اره برقی زنجیری اکتیو

نک - NEK

برندی ایرانی اما تولید چین، که به تمام نقاط جهان صادر می‌شود. محبوب به دلیل طراحی چشم نواز و کیفیت بالای قطعات، محصولات شارژی و برقی نک از تنوع و کیفیت بالای برخوردار هستند که در کنار گارانتی رسمی این شرکت مرغوبیت را برای ما تداعی می‌کند. اره‌های زنجیری برقی نک نیز مانند دیگر محصولات این برند از کیفیت بالای قطعات بهره می‌برد، برای همین می‌توان از پرفروش‌ترین محصول این برند اره زنجیری برقی مدل  NEK 2240 CS نام برد.
اره برقی زنجیری نک

ان ای سی - NEC

برندان ای سی برند با تنوع زیاد در کشور چین است. تنوع و قیمت مناسب این محصول باعث رشد چشمگیر آن در ایران است خدمات پس از فروش مناسب و تنوع باور نکردنی از محصولات برقی از جمله اره‌های زنجیری برقی را می‌توان تفاوت این برند با برندهای دیگر خواند به طور حتم مدل DBB-40 یکی از محصولات شناخته شده در بازار اره‌های زنجیری برقی از برند NEC است که با توجه به کیفیت و تمایز قیمت با سایر برندها شما را راضی نگه می‌دارد.
اره برقی زنجیری ان ای سی

آروا - ARVA

در دنیای برندها نامی با شعار "ابزار موفقیت" با به عرصه گذاشت، آروا برندی ایرانی با تکیه بر تولید داخل و توانمندی‌های فراوان است که در این دوره زمانی سهمی چشمگیر از بازار را  به خود اختصاص داده است کیفیت بالا، استفاده از قطعات مدرن و طراحی‌های جذاب از جمله مزیت‌ها این برند است مدل‌های 5703 و 5702 در اره‌های زنجیری برقی آروا شما را از این انتخاب راضی می‌کنند چون ابزاری برای موفقیت در دستان شماست.
اره برقی زنجیری آروا

ای پی ان - APN

برندی دیگر از کشور چین که خود را در دل مشتریان جا کرده است، قیمت به مراتب پایین‌تر از برندهای دیگر و کیفیتی مناسب شما را مجاب به خرید این محصول می‌نماید در سال‌های اخیر APN با تنوع محصولات برقی و شارژی و کیفیت بالا سهمی از بازار را به‌دست گرفته است تا جایی که فنی کارهای ایرانی اره زنجیری برقی مدل CS40B را به شما پیشنهاد می‌دهند.
اره برقی زنجیری ای پی ان

المکس - ELMAX

برند المکس اره زنجیری برقی با کیفیت به شما پیشنهاد می‌دهد، اما در این اواخر به دلیل وارداتی بودن این برند از کشور چین عرضه آن دچار مشکل شده است. قیمت و کیفیت مناسب از مزایای اره زنجیری برقی المکس است.
 
اره برقی زنجیری المکس

سخن آخر

در این مقاله تلاش برای معرفی و بررسی محصولات و برندهای مختلف داشته‌ایم تا شما از بین بهترین اره‌های برقی زنجیری، به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و بررسی کنید، کیفیت را می‌توانید در بین برندهای مطرح بازار پیدا کنید و به همین منظور ما برای شما تمامی برندهای معروف و با کیفیت ساخت بالا را معرفی کرده‌ایم شما برای انتخاب بهترین برند می‌توانید به سایت فروشگاه آنلاین صنعت تهران یا به صورت حضوری فروشگاه ما در بازار بزرگ ابزار یراق مراجعه کنید و نظرات و تجربیات خود را در زمینه کار با دستگاه اره زنجیری برقی را با ما در میان بگذارید. تماس با مجموعه صنعت تهران و مشاوره تخصصی و فنی این مجموعه شما را از سرگردانی در بازار نجات می‌دهد.   

بازخوردها
    ارسال نظر
    (بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
    • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
    • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
    • - لطفا فارسی بنویسید.
    • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
    • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد